Subject: Räpina linnas Kalevinurme katastriüksuse detailplaneeringu kehtestamine
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 15:01:04 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Räpina Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Räpina linnas Kalevinurme katastriüksuse detailplaneeringu 
kehtestamine, mis on registreeritud 13.11.2024, numbriga 2-3/706.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Räpina Vallavalitsus
Kooli 1, 64504 Räpina
Tel 799 9500
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere, edastan Teile Räpina linnas asuva Kalevinurme katastriüksuse 
detailplaneeringu kehtestamise kohta vastuvõetud korralduse. 
Detailplaneering on korralduse lisas, kuid elektroonselt on planeering 
leitav veel planeeringute andmekogus 
<https://planeeringud.ee/plank-web/#/planning> 
https://planeeringud.ee/plank-web/#/planning (planeeringu andmekogu ID 
30103362).

Lugupidamisega

Miia Kasearu

5063276